«Ο Ναός μας είναι τρισυπόστατος ναός, προς τιμήν του Προφήτη Ηλία, της Αγίας Μεγαλομάρτυρος Βαρβάρας και του Αγίου Διονυσίου του Αρεοπαγίτου»

 

ΒΙΟΣ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΗΛΙΟΥ

 

 

Απολυτίκιο Προφήτου Ηλιού

Ὁ ἔνσαρκος ἄγγελος, τῶν προφητῶν ἡ κρηπίς,

ὁ δεύτερος πρόδρομος τῆς παρουσίας Χριστοῦ,

Ἠλίας ὁ ἔνδοξος,

ἄνωθεν καταπέμψας  Ἐλισαίῳ τήν χάριν,

νόσους ἀποδιώκει, καί λεπρούς καθαρίζει·

διό καί τοῖς τιμῶσιν αὐτῶν βρύει ἰάματα.

 

Η λέξη «προφήτης» του πρωτότυπου ελληνικού κειμένου της μετάφρασης των «Εβδομήκοντα (Ο΄)» της Παλαιάς Διαθήκης, ετυμολογικά, προέρχεται από τις λέξεις [πρό και φημί] και σημαίνει «αυτός που μιλάει ενώπιον κάποιου ή κάποιων». Στην Παλαιά Διαθήκη η λέξη «προφήτης» αποδίδεται με την εβραϊκή λέξη ναβί΄ (näbî΄) που προέρχεται από το ρήμα ναβού (năbū), που σημαίνει «αναγγέλλω, διαλαλώ διακηρύττοντας» και δηλώνει τον διακηρύττοντα ή τον αναγγέλλοντα, στην συγκεκριμένη περίπτωση των αποκαλύψεων του Θεού. Οι προφήτες λοιπόν, στην Παλαιά Διαθήκη θεωρείται ότι μετέφεραν το θέλημα του Θεού στους ανθρώπους και προετοίμαζαν τον λαό για τον ερχομό του Μεσσία.  Οι περισσότεροι από αυτούς ήταν προσωπικότητες και είχαν ενεργή συμμετοχή σε ζητήματα της πολιτείας. Κατά την περίοδο των βασιλέων εμφανίστηκαν φωτισμένοι προφήτες όπως, ο Νάθαν, ο Ηλίας, ο Μιχαίας κ.α., πού διακρίθηκαν κυρίως για τον αγώνα τους για την διαφύλαξη της καθαρότητας της θρησκείας του Ισραήλ και την καταπολέμηση ξένων, ειδωλολατρικών, επιρροών.

Ο Ηλίας ο Θεσβίτης ήταν από τους εξέχοντες προφήτες του Ισραήλ.  Το όνομα του στα εβραϊκά είναι «אליהו», προφέρεται «Ελιγιάχβ», που σημαίνει «Θεός μου ο Γιαχβέ». Επειδή έζησε κατά τον 9ο αιώνα δεν άφησε γραπτά κείμενα.  Ήταν γιος του Σωβάκ και καταγόταν από την κωμόπολη Θέσβη (σημερινή El  Istib) της Γαλαάδ (στην  Υπεριορδανία), (Γ΄ Βασιλειών 17,1).

Η προφητική αποστολή του Ηλία αναπτύχτηκε κυρίως στα χρόνια της βασιλείας του Αχαάβ (873 - 854 π.Χ.), καθώς και του διαδόχου του Οχοζία, μια αρκετά δύσκολη περίοδο για το Ισραήλ και την πίστη του στον αληθινό Θεό.

Ο Αχαάβ έλαβε ως γυναίκα του την Ιεζάβελ, κόρη του Ευβάαλ, βασιλιά της Τύρου (Φοινίκης) και εξαιτίας της προσπάθησε να επιβάλει τη λατρεία του θεού Βαάλ και στον λαό του Ισραήλ. Για τον σκοπό αυτό ανέγειρε θυσιαστήριο και βωμό στο Βαάλ - (Γ΄ Βασιλειών 16, 31-33) και διέταξε την δίωξη και τον φόνο των προφητών του Θεού εξοργίζοντας έτσι τον Κύριο, και Θεό του.

Τότε ο προφήτης  Ηλίας  παρουσιάζεται στο βασιλιά Αχαάβ και του αναγγέλλει ότι τα επόμενα χρόνια δεν θα πέσει στη γη ούτε δροσιά ούτε βροχή, παρά μόνο με προσταγή δική του (Γ΄ Βασιλειών 17,1).

Για να προφυλάξει ο Κύριος τον Ηλία από τους εξαγριωμένους βασιλείς κατά περίοδο της ξηρασίας, του είπε να κρυφτεί κοντά στον χείμαρρο Χερίθ, ανατολικά του Ιορδάνη και ότι θα δώσει εντολή στους κόρακες να φροντίζουν για την τροφή σου εκεί. (Γ΄ Βασιλειών 17, 24). Εξαιτίας όμως της ανομβρίας  ξεράθηκε ὁ χείμαρρος και τότε ο προφήτης παίρνει και πάλι νέα εντολή από τον Κύριο μα μεταβεί στην περιοχή της Σιδώνας και να φιλοξενηθεί από μία χήρα, την Σαρεπτά.  Φθάνοντας στην πύλη της πόλης ο προφήτης, είδε μια γυναίκα να μαζεύει ξύλα και της είπε να του δώσει νερό να πιεί και ένα κομμάτι ψωμί να φάει. Η χήρα τότε του απάντησε ότι δεν είχε παρά μια χούφτα αλεύρι στο πιθάρι και λίγο λάδι στο δοχείο, για αυτή και τον γιό της, ίσα για να φάνε κάτι πριν πεθάνουν.

Επιμένοντας ο προφήτης  Ηλίας της είπε να μην ανησυχεί και της ζήτησε να φτιάξει πρώτα μία μικρή μερίδα ψωμί για αυτόν και με το υπόλοιπο αλεύρι να φτιάξει για αυτήν και τον γιό της και ο Κύριος δεν θα αφήσει ούτε το πιθάρι να αδειάσει, ούτε το δοχείο, όπως και έγινε.

Ενώ χήρα φιλοξενούσε τον προφήτη, ο γιός της αρρώστησε βαριά και πέθανε.  Τότε ο προφήτης αφού προσευχήθηκε στον Κύριο τον ανέστησε και το παρέδωσε στη μητέρα του.

Στον τρίτο χρόνο της ξηρασίας ο Θεός είπε στον προφήτη να παρουσιαστεί στον Αχαάβ και θα έστελνε βροχή.  Ο προφήτης Ηλίας, τότε προκάλεσε τον Αχαάβ να διατάξει να συγκεντρωθεί όλος ο λαός του Ισραήλ στο όρος Κάρμηλος μαζί με τους 450 ψευδοπροφήτες του Βάαλ και τούς 400 ψευδοπροφήτες της Αστάρτης - προστατευόμενους της Ιεζάβελ. Για να αποδειχθεί ποιος είναι ο αληθινός Θεός, ο Ηλίας προκάλεσε τους ψευδοπροφήτες να βάλουν ένα μοσχάρι, αφού το κομματιάσουν, πάνω σε ένα σωρό ξύλα στο βωμό του Βαάλ, ενώ και αυτός θα έκανε το ίδιο με ένα άλλο μοσχάρι αλλά στο θυσιαστήριο του Κυρίου που είχε καταστραφεί από την Ιεζάβελ.  Ο Ηλίας το ξαναέστησε με 12 πέτρες - όσες και οι  δώδεκα φυλές του Ισραήλ - και έδωσε εντολή να καταβρέξουν τα ξύλα με τέσσερεις κάδους νερό. Οι ψευδοπροφήτες όπως ήταν φυσικό δεν κατάφεραν με τις προσευχές τους να ανάψουν την φωτιά, ενώ η προσευχή του προφήτη Ηλία έκανε να πέσει φωτιά από τον ουρανό που κατέκαυσε όχι μόνο τα ξύλα με το μοσχάρι, αλλά και το έδαφος.

Όλοι τότε παραδέχθηκαν τον αληθινό Θεό και αφού συνέλαβαν τους ψευδοπροφήτες του Βαάλ τους εξολόθρευσαν. Αμέσως μετά το γεγονός αυτό, ξέσπασε θύελλα και δυνατή βροχή σημαίνοντας το τέλος της τριετούς ξηρασίας.

Όταν η Ιεζαβέλ έμαθε το περιστατικό εξοργίστηκε και με αγγελιοφόρους απείλησε τον προφήτη Ηλία.  Ο προφήτης για να σωθεί πήγε στην ΒέερΣεβά, πού ανήκε στο βασίλειο του Ιούδα, όπου ο Κύριος σε όνειρο, τον διέταξε να μεταβεί στο όρος Χωρήβ, όπου έφτασε μετά από σαράντα μερόνυχτα οδοιπορία.  Εκεί σε μια σπηλιά όπου διανυκτέρευσε, ο Κύριος του εμφανίστηκε σαν ένας ήχος από ελαφρά αύρα, («φωνὴ αὔρας λεπτῆς, κἀκεῖ Κύριος», Γ΄ Βασιλειών 19, 12) και του έδωσε εντολή να πάει στη Δαμασκό για να χρίσει τον Αζαὴλ βασιλιά της Συρίας, τον Ιοὺ υιὸν Ναμεσσί βασιλιά του Ισραήλ και τον Ελισαίο ως διάδοχό του.

Όταν επήλθε το πλήρωμα του χρόνου, ο προφήτης Ηλίας, πήρε τον Ελισαίο και βάδισαν προς τον Ιορδάνη ποταμό, όπου ο προφήτης έκανε τα νερά να ανοίξουν για να περάσει, χτυπώντας τα με τον μανδύα του. Στην συνέχεια ο προφήτης ρώτησε τον Ελισαίο τι θα ήθελε να του προσφέρει πριν αναληφθεί. «Και ο Ελισαίος του ζήτησε να του δώσει διπλάσιο το προφητικό του πνεύμα. Και ο Ηλίας του είπε: Δύσκολο πράγμα ζήτησες.  Ωστόσο αν με δεις τη στιγμή που θα αναλαμβάνομαι από σένα, τότε θα γίνει αυτό πού ζήτησες,·αν όμως δεν με δεις, δεν θα γίνει». (Δ΄ Βασιλείων 2, 10).

«Ξαφνικά, καθώς προσχωρήσαν συζητώντας, φάνηκε ένα άρμα από φωτιά, κι άλογα πύρινα τούς χώρισαν τον έναν από τον άλλον και ιδού ανέβαινε ο Ηλίας μέσα σε ανεμοστρόβιλο στον ουρανό – (καὶ ἰδοὺ ἅρμα πυρὸς καὶ ἵπποι πυρὸς καὶ διέστειλαν ἀνὰ μέσον ἀμφοτέρων, καὶ ἀνελήφθη ᾿Ηλιοὺ ἐν συσσεισμῷ ὡς εἰς τὸν οὐρανόν).» (Δ΄ Βασιλείων 2, 11).

Ο Προφήτης Ηλίας είναι τα πρόσωπα εκείνα της Παλαιάς Διαθήκης που έχουν σημαντική παρουσία στην Καινή Διαθήκη.

Η Ορθόδοξη Εκκλησία τιμά τη μνήμη του στις 20 Ιουλίου, οπότε και πιστεύεται ότι αναλήφθηκε στους ουρανούς.

 

ΙΕΡΑ   ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ   ΓΛΥΦΑΔΑΣ E. B. B. & B.

ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΚΟΡΜΠΙ ΒΑΡΗΣ ΚΟΡΜΠΙ

Προφήτη Ηλία 10, 16672 Κόρμπι Βάρης, τηλ. 210-9655370, fax 2109655371, email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Πενθήμερη Προσκυνηματική Εκδρομή στους Αγίους Τόπους

rize

Αναχώρηση 10/05/2019 - Επιστροφή 14/05/2019

Παρασκευή      10/05/19        ΑΘΗΝΑ - ΤΕΛ ΑΒΙΒ – ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ -ΒΗΘΛΕΕΜ

   Συγκέντρωση στό αεροδρόμιο Αθηνών, Ελ. Βενιζέλος 10/05/2019, στις 04:10 π.μ. για την πτήση μας με την ΑLITALIA για Τελ Αβίβ. Άφιξη στο Τελ Αβιβ (αεροδρόμιο Ben Gurion) 8:15 π.μ. Πρώτος σταθμός μας στη Λύδδα για να προσκυνήσουμε τον τάφο του Αγίου Γεωργίου. Μετάβαση στη Σαμάρεια, στο Φρέαρ του Ιακώβ, όπου συνάντησε ο Ιησούς την Σαμαρείτιδα. Θα προσκυνήσουμε το σκήνωμα του Ιερομάρτυρος Φιλουμένου του Αγιοταφίτου στον Ναό της Αγ.Φωτεινής. και θα επισκεφθούμε στη Σεβάστεια τη φυλακή όπου και ο τόπος θανατώσεως του Προδρόμου. Εκεί θα προσκυνήσουμε και τον τάφο του. Δείπνο και διανυκτέρευση.

Σάββατο         11/05/19        ΒΗΘΛΕΕΜ - ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ

   Πρωινό, Θα ξεκινήσουμε από το Ναό της Αναστάσεως στην Αποκαθήλωση, στον Τάφο του Κυρίου, στον φρικτό Γολγοθά, στον τόπο ευρέσεως του Τιμίου Σταυρού. Εξερχόμενοι από τον Πανίερο Ναό της Αναστάσεως θα προσκυνήσουμε το ¨μη μου άπτου¨ όπου εμφανίστηκε ο Κύριος στη Μαρία τη Μαγδαληνή και το παρεκκλήσιο του Αγίου Ιακώβου. στη Ρωσική Μονή του Αγίου Αλεξάνδρου Νέφσκυ, όπου διασώζεται η πύλη από την οποία εξήλθε ο Κύριος πορευόμενος προς το Γολγοθά. Συνεχίζουμε το προσκύνημά μας κατεβαίνοντας την οδό του Μαρτυρίου επισκεπτόμενοι το Πραιτώριο, την Προβατική Κολυμβήθρα, την Ι. Μ. Αγ.Άννης και τη Φυλακή του Απ.Πέτρου. Εξερχόμενοι του τείχους προσκυνούμε τον τόπο μαρτυρίου του Πρωτομάρτυρος Στεφάνου και καταλήγουμε στη Γεσθημανή, όπου ο Τάφος της Θεοτόκου. Μετάβαση στον κήπο της Αγωνίας. Δείπνο, Α            ΓΡΥΠΝΙΑ στον Πανάγιο Τάφο και διανυκτέρευση.

Κυριακή           12/05/19        ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ - ΙΕΡΙΧΩ - ΒΗΘΑΝΙΑ - ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ

   Πρωινό Αναχώρηση για την Ιεριχώ. Ανάβαση στην Ι. Μ. του Αγίου Γεωργίου του Χοζεβίτη, ανάβαση στην Ι.Μ.Σαρανταρίου (Όρος των Πειρασμών). Μετάβαση στα ύδατα του Πρ.Ελισσαίου, προσκύνηση στην Ι. Μ. του Πρ.Ελισσαίου, όπου βρίσκεται και η Συκομορέα που ανέβηκε ο Ζακχαίος, στον τόπο της Βαπτίσεως του Κυρίου στον Ιορδάνη, όπου θα τελέσουμε Αγιασμό, και στην Ι. Μ. του Αγ.Γερασίμου του Ιορδανίτου. Επιστρέφοντας θα κατευθυνθούμε στη Βηθανία, όπου είναι ο τάφος τού Αγ.Λαζάρου και η Ι. Μ. Μάρθας και Μαρίας. Επιστροφή στα Ιεροσόλυμα στο σημείο Αναλήψεως του Κυρίου αφού προηγουμένως επισκεφθούμε το μοναστήρι της Μικρής Γαλιλαίας και την Βηθσφαγή Δείπνο και διανυκτέρευση.

Δευτέρα           13/05/19       ΒΗΘΛΕΕΜ – ΠΕΡΙΧΩΡΑ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ

   Θα ξεναγηθούμε στην Βηθλεέμ όπου γεννήθηκε ο Χριστός, το Σπήλαιο των σφαγιασθέντων από τον Ηρώδη 14.000 Νηπίων. Θα επισκεφθούμε επίσης το Προσκύνημα των Ποιμένων, <Δόξα εν Υψίστοις>. Ακολουθεί στον Αγ.Θεοδοσιο τον Κοινοβιάρχη, ιδρυτή της κοινοβιακής ζωής. Στο υπόγειο, δίπλα στο Ναό υπάρχουν οι τάφοι του Αγ.Θεοδοσίου, της Αγ.Ευλογίας, της Αγ.Σοφίας, μητέρας του Αγ.Σάββα του Ηγιασμένου, της Αγ.Θεοδότης μητέρας των Αγ.Αναργύρων Κοσμά και Δαμιανού, της Αγ.Μαρίας, μητέρας των Αγ.Αρκαδίου και Ιωάννου. Ακολουθεί προσκύνημα στην Ι.Μ του Αγ.Σάββα του Ηγιασμένου, στην έρημο της Ιουδαίας και στην Ι.Μ του Πρ.Ηλία. Μετάβαση στο Καταμόνας, όπου βρίσκεται ο τάφος του Αγ.Συμεών του Θεοδόχου, την Μονή του Τιμίου Σταυρού. Απόγευμα ελεύθερο, δείπνο και διανυκτέρευση.

Τρίτη          14/05/19             ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ - ΤΙΒΕΡΙΑΔΑ – ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ - ΤΕΛ ΑΒΙΒ - ΑΘΗΝΑ

   Πρωινό Αναχώρηση με τα πράγματά μας από το Ξενοδοχείο για Τιβεριάδα. Θα επισκεφθούμε το Θαβώριο Ορος, στην κορυφή του οποίου έγινε η Μεταμόρφωση του Κυρίου. Στη συνέχεια θα κατευθυνθούμε στη Ναζαρέτ, στο Ναό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, όπου η Παρθένος έλαβε το αγγελικό μήνυμα. Επόμενο προσκύνημα μας η Κανά της Γαλιλαίας, στο πρώτο θαύμα του Κυρίου και αμέσως μετά στη λίμνη της Τιβεριάδος, όπου θα επισκεφθούμε την Ι.Μ. Αγ.Αποστόλων στην Καπερναούμ, την πόλη που τελέστηκαν τα περισσότερα των θαυμάτων του Κυρίου. και επιστρέφοντας θα προσκυνήσουμε στην Ι.Μ. Αγίων Αποστόλων της Τιβεριάδος που έχει εκεί που κάλεσε τους μαθητές Του στο Αποστολικό Αξίωμα. Επιστροφή στο ξενοδοχείο, δείπνο και διανυκτέρευση. Μεταφορά το απόγευμα στο αεροδρόμιο Ben Gourion του Τελ Αβίβ και πτήση επιστροφής για Αθήνα γύρω στις 10.00 το βράδυ.

Πτήσεις:

Παρασκευη     10/05/19     ΑΖ 823G          ΑΘΗΝΑ - ΤΕΛ ΑΒΙΒ          06:20

Τετάρτη        14/05/19     ΑΖ 822G         ΤΕΛ ΑΒΙΒ - ΑΘΗΝΑ        19:55

Τιμή:

Τιμή κατ’ άτομο σε δίκλινο / τρίκλινο δωμάτιο             600 Ευρώ

           

            Επιβάρυνση μονόκλινου                                               150 Ευρώ

Περιλαμβάνονται:

  • Αεροπορικό εισιτήριο Αθήνα - Τελ Αβίβ / Τελ Αβίβ - Αθήνα με την ΑLITALIA (συμπεριλαμβάνονται οι φόροι αεροδρομίων).
  • Όλες οι μετακινήσεις με πούλμαν εντός Ισραήλ.
  • 05 Διανυκτερεύσεις στη Βηθλεέμ σε 4* Ξενοδοχείο με ημιδιατροφή.
  • Ανάβαση με ταξί στο Θαβώριο Όρος.
  • Τέλη στάθμευσης του πούλμαν στη Βηθλεέμ.
  • Έμπειρος πολύγλωσσος συνοδός.
  • Ομαδική ταξιδιωτική ασφάλιση

Δεν περιλαμβάνονται:

  • Έξοδα προσωπικής φύσης (τηλέφωνα κ.λ.π.)
  • Ποτά, μεταλλικά νερά, αναψυκτικά.
  • Μετάβαση με ταξί στον Άγιο Σάββα 10 ευρώ.
  • Φιλοδωρήματα(10ευρω) για ολο το ταξιδι,  ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΚΑΤΑ ΑΤΟΜΟ.

ΠΡΟΣΟΧΗ

  • Η ως άνω τιμή βασίζεται στην ελάχιστη συμμετοχή των 20 ατόμων. Σε περίπτωση μικρότερης συμμετοχής, διατηρούμε το δικαίωμα να προσαυξήσουμε το κόστος του πακέτου ή να ακυρώσουμε την εκδρομή.
  • Για την έκδοση της Βίζας τα διάβατηριά σας πρέπει να έχουν ισχύ τουλάχιστον για 6 μήνες. Χρειάζεται φωτοτυπία του διαβατηρίου με την εγγραφή.
  • Τα τρίκλινα δωμάτια είναι δίκλινα με την προσθήκη τρίτου πτυσσόμενου κρεβατιού και καλό θα είναι να μην επιλέγονται από τρείς ενήλικες.
  • Η ροή του προγράμματος ενδέχεται να τροποποιηθεί μόνο σε περίπτωση δυσχερειών που μπορούν να προκληθούν από απρόβλεπτα γεγονότα όπως δυσμενείς καιρικές συνθήκες, απεργίες ή άλλες καταστάσεις ανωτέρας βίας.
  • Οι ανωτέρω τιμές έχουν υπολογισθεί σύμφωνα με τις τρέχουσες τιμές των ανωτέρω υπηρεσιών που ισχύουν την 19η/12/18 και υπόκεινται σε αλλαγή, μόνο σε περίπτωση αύξησης του αεροπορικού ναύλου ή αλλαγής ισοτιμίας ξένου νομίσματος ή οποιασδήποτε ανατροπής των αρχικών κοστολογικών δεδομένων και αυτό δεν αποτελεί αιτία για την ακύρωση της εκδρομής χωρίς τις σχετικές επιβαρύνσεις.

Όροι Συμμετοχής και Τρόπος πληρωμής:

  • Δήλωση συμμετοχής γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν πληρωμής προκαταβολής 200 € και φωτοτυπία του διαβατηρίου.
  • Δηλώσεις συμμετοχής στο διάστημα των τελευταίων 15 ημερών πριν την αναχώρηση πρέπει να συνοδεύονται με εξόφληση του συνολικού ποσού της εκδρομής.
  • Η εξόφληση της εκδρομής πρέπει να γίνεται το αργότερο 1 μήνα πριν την αναχώρηση.
  • Σε περίπτωση που επιθυμείτε να πληρώσετε μέρος ή ολόκληρο το ποσό της εκδρομής με πιστωτική κάρτα, πρέπει να έχετε υπ’ όψιν σας ότι θα προσαυξηθεί η αναγραφόμενη χρέωση κατά 3%. Δεκτές γίνονται όλες οι πιστωτικές κάρτες.

Ακύρωση συμμετοχής όταν έχει προηγηθεί εγγραφή, επιφέρει τις ακόλουθες κυρώσεις:

α) ακύρωση 31 ημέρες πριν την αναχώρηση         Χωρίς ακυρωτικά

β) ακύρωση στο διάστημα 30 - 16 ημερών            30 % του συνόλου

γ) ακύρωση στο διάστημα 15 - 8 ημερών 50 % του συνόλου

δ) ακύρωση στο διάστημα 7 - 0 ημερών     100 % του συνόλου

Δηλώσεις συμμετοχής και πληροφορίες στον π. Αντώνιο Χρήστου (6936312626) και στις κυρίες του Φιλοπτώχου Ταμείου κ. Σταματική Γεωργαντά και κ. Μαρία Γκάνου, στα τηλέφωνα και στο email του Ιερού Ναού.