Κυριακάτικα Κυρήγματα

Πρεσβύτερος Π. Γκέζος

Κυριακή των Αγίων Πάντων.

 

Η ομολογία της πίστεως αποτελεί

ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία

για τη δική μας ζωή.

 

Περιγραφή: http://pmeletios.com/images/agioi_pantes.jpg

 

 

Συνεπώς η αγιότητα δεν είναι μόνο για κάποιους εκλεκτούς

 αλλά για όλους τους χριστιανούς.

 

Πίστη στο Χριστό είναι η

«τελείωσης του αγίου Ευαγγελίου» σε όλες τις κοινωνίες.

Και η πίστη στο Χριστό φαίνεται, όταν δεν την

                        αφήνομαι να μας φύγει ούτε στις δυσκολίες.

Αυτό είναι το προζύμι

                                    που κάνει ολόκληρη τη ζωή μας ψωμί,

του Χριστού ψωμί, και γίνεται ευάρεστη

                                    στον Χριστό ολόκληρη η δική μας ζωή.

Οι Άγιοι Πάντες, που είναι ενωμένοι μαζί με το Χριστό,

είναι μέλη του αναστημένου σώματός Του,

               γι’ αυτό έχουν και την αγιωτική χάρη από το Θεό.

Κι εμείς οι αγωνιζόμενοι πιστοί χριστιανοί

πρέπει να ακολουθούμε

                                    τα αχνάρια των Αγίων όσο μπορούμε.

Γι’ αυτό και οι Νηπτικοί Πατέρες μας καλούν

                                            όλους εμάς να ενεργοποιήσουμε

την ομολογία στον κόσμο αυτόν που ζούμε.

Στα χέρια μας, μας λένε οι Πατέρες,

                                      κρατάμε από το Άγιο Βάπτισμα φως!

Αυτό είναι και το σύμβολο της λαμπάδας

                             που κρατάει ο ανάδοχος ή ο νεοβάπτιστος

ορθόδοξος χριστιανός.

Το έργο μας είναι να το περιφέρουμε από χέρι σε χέρι

και να το διατηρούμε έστω και τρεμάμενο

αυτό το φως της πυγολαμπίδας, αλλά πάντοτε αναμμένο.

Και τότε ποιος ξέρει; Κάποιος μπορεί

                                                    να το πλησιάσει αυτό το φως

και ν’ ανάψει το δικό του σβηστό λυχνάρι

     απ’ την πυγολαμπίδα τη δική μας ο ταλαίπωρος αυτός.

Μπορεί οι κρότοι και οι θόρυβοι της απιστίας,

της αθεΐας, της αδικίας, της θεομαχίας,

                                                των αιρέσεων, της ασπλαχνίας,

του ευδαιμονισμού και του οικουμενισμού

να πνίγουν αυτούς τους ήχους

                                                     της πονεμένης μας καρδιάς,

αλλά εμείς θα επιμένουμε να διακηρύσσουμε

              και Χριστό Εσταυρωμένο να ομολογούμε δυνατά.

Ποιος ξέρει; Κάποιος μπορεί

                                    να μας ακούσει και κάποιος να σωθεί.

Οι Άγιοι Πάντες το πέτυχαν αυτό,

               ομολόγησαν, δηλαδή, την πίστη τους στο Χριστό

και Τον έθεσαν πάνω από κάθε τι ανθρώπινο και γήινο,

                                   γι αυτό και δοξάστηκαν από τον Θεό.

Για τους Μάρτυρες της πίστεώς μας

                                                               το μεγαλύτερο αγαθό,

το οποίο δεν μπορεί κανείς

                                        να μας αφαιρέσει, είναι ο Χριστός,

τον οποίο δεν αρνήθηκαν και δεν δείλιασαν

                                                         μπροστά σε καμία απειλή,

τα ονόματά τους έχουν μείνει αιώνια γραμμένα

                                                                      στο βιβλίο της ζωής.

Ομολογία του Χριστού  καλείται να δώσει ο κάθε πιστός

σε κάθε εποχή και σε κάθε περίσταση,

         σε κάθε πτυχή και δραστηριότητά του καθημερινώς.

Είθε να μας αξιώσει ο Πανάγιος Θεός

                     όλους μας για να δεχτούμε τη χάρη του Θεού

από το στόμα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού,

                                                 την Δευτέρα Αυτού Παρουσία,

και την δική Του διαβεβαίωση και ομολογία.

 

Ιερέας Π. Γκέζος

 

Κυριακή της Πεντηκοστής

 

Το γεγονός της Πεντηκοστής μεταξύ άλλων φανερώνει

ότι από χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος

                    την επικοινωνία μας μαζί Του την δυναμώνει.

 

Το Άγιο Πνεύμα ολοκληρώνει την προσωπικότητα του ανθρώπου.

 

Στον άνθρωπο ο Θεός, που τον έπλασε κατ’ εικόνα

       και ομοίωση δική Του, έδωσε την εκκλησιαστικότητα

που είναι για τον άνθρωπο

                                      ότι είναι για τον Θεό η τριαδικότητα.

Το γεγονός της Πεντηκοστής μεταξύ άλλων φανερώνει

ότι από χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος

                    την επικοινωνία μας μαζί Του την δυναμώνει.

    Η σύγχυση, που επικρατεί συχνά

                                                    στην ανθρώπινη επικοινωνία,

είναι αποτέλεσμα της ανθρώπινης αμαρτίας.

                     Ο άνθρωπος, που έχασε το πνεύμα του  Θεού,

έχασε και τη δυνατότητα να μιλάει

                και να καταλαβαίνει τη γλώσσα του κάθε λαού.

Η δυσκολία στην ανθρώπινη επικοινωνία

είναι αποτέλεσμα του ανθρώπινου εγωκεντρισμού,

που κάνει τον άνθρωπο να βλέπει

                όλους τους συνανθρώπους του, ακόμη κι αυτούς

που είναι πολύ κοντά του, σαν εχθρούς.

                          Ο άνθρωπος που έχει το πνεύμα του Θεού

δεν σκέπτεται τι θα πάρει από τον άλλο,

αλλά τι θα του δώσει. Δεν προσπαθεί να εξασφαλίσει

για τον εαυτό του την καλύτερη θέση, αλλά να βοηθήσει

τον συνάνθρωπο του να την πάρει, αν του αρέσει.

Στον κόσμο μάθαμε να βλέπουμε τα του κόσμου

        σε δύο επίπεδα:  κοινωνικά και προσωπικά χωριστά.

Άλλοι πάνε να γιατρέψουν τα προβλήματα τα κοινωνικά,

τα μεγάλα θέματα, τα μακροθέματα

με κοινωνικές παρεμβάσεις και άλλοι βλέπουν

                      τα προβλήματα, τα προσωπικά, τα ατομικά

των ανθρώπων και θέλουν να κάνουν

                                                          προσωπικές επεμβάσεις.

Αυτό είναι

        μια τραγωδία και μια προσπάθεια χωρίς θεραπεία.

Για να υπάρχει αυτή η ενότητα

                                           και η θεραπευτική της κοινωνίας

πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη του Αγίου Πνεύματος:

όποιος πιστεύει σε μένα απ’ αυτόν

                          θα ρέψουν ποταμοί ύδατος εκ της κοιλίας

(αυτού). Και  είπε παρακάτω  σ’ αυτό το κείμενο:

                          Οποίος πιστεύει σε μένα και με ακολουθεί,

αυτός θα έξει το φώς της ζωής.

Αν δεν είμαστε πνευματοφόροι,

                                               πάντοτε θα έρχονται χωρισμοί

και θα έρθει ο Νικόδημος να πει: Μπορεί ο νόμος

να κρίνει τον άνθρωπο; Μπορεί κάποιος νόμος,

    κάποια μέτρα της κοινωνίαςνα κρίνουν την Εκκλησία; 

Η Εκκλησία λοιπόν

                              συγκροτείται κοινωνικά και πνευματικά

από το Άγιο Πνεύμα

                  και εμείς φέρουμε πάνω μας μια ευθύνη βαριά

και δεν μπορούμε να βλέπουμε τα πράγματα του κόσμου

να περάνε μπροστά μας τηλεοπτικά.

Η Πεντηκοστή έχει μια ξεχωριστή σημασία

για τον κάθε χριστιανό. Αποτελεί

                                 την ιστορική φανέρωση της Εκκλησίας

στον κόσμο αυτό.

Από τη μοναδική ημέρα της Πεντηκοστής,

 η απλή ομάδα των μαθητών μαζί με τις πρώτες

            τρεις χιλιάδες ανθρώπων, που είχαν πίστη δυνατή

εμφανίζονται στην Ιστορία με το όνομα Εκκλησία.

Το Άγιο Πνεύμα δόθηκε αρχικά στους προφήτες,

αλλά μόνο για συγκεκριμένο σκοπό,

για να μπορούν να κατανοούν τη γνώση

                                                  που τους αποκάλυπτε ο Θεός.

           Όμως, πλήρως και ολοκληρωτικώς,

το Άγιο Πνεύμα

                         δεν χορηγήθηκε πριν από την Πεντηκοστή

διότι έπρεπε πρώτα η θυσία του Κυρίου

                                                 στον Γολγοθά να προσφερθεί.

Ας υψώσουμε τα χέρια μας κι ας παρακαλέσουμε το Θεό

να στέλνει πάντα στον καθένα μας και σε όλους εδώ

το Πνεύμα το Άγιο, τη μεγάλη παρηγοριά μας,

                                                        τη μεγάλη προστασία μας,

 γιατί το ‘χομε τόσο ανάγκη,

                                           όσο ποτέ άλλο στην κοινωνία μας.

 

ΙΕΡΑ   ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ   ΓΛΥΦΑΔΑΣ E. B. B. & B.

ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΚΟΡΜΠΙ ΒΑΡΗΣ ΚΟΡΜΠΙ

Προφήτη Ηλία 10, 16672 Κόρμπι Βάρης, τηλ. 210-9655370, fax 2109655371, email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Πενθήμερη Προσκυνηματική Εκδρομή στους Αγίους Τόπους

rize

Αναχώρηση 10/05/2019 - Επιστροφή 14/05/2019

Παρασκευή      10/05/19        ΑΘΗΝΑ - ΤΕΛ ΑΒΙΒ – ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ -ΒΗΘΛΕΕΜ

   Συγκέντρωση στό αεροδρόμιο Αθηνών, Ελ. Βενιζέλος 10/05/2019, στις 04:10 π.μ. για την πτήση μας με την ΑLITALIA για Τελ Αβίβ. Άφιξη στο Τελ Αβιβ (αεροδρόμιο Ben Gurion) 8:15 π.μ. Πρώτος σταθμός μας στη Λύδδα για να προσκυνήσουμε τον τάφο του Αγίου Γεωργίου. Μετάβαση στη Σαμάρεια, στο Φρέαρ του Ιακώβ, όπου συνάντησε ο Ιησούς την Σαμαρείτιδα. Θα προσκυνήσουμε το σκήνωμα του Ιερομάρτυρος Φιλουμένου του Αγιοταφίτου στον Ναό της Αγ.Φωτεινής. και θα επισκεφθούμε στη Σεβάστεια τη φυλακή όπου και ο τόπος θανατώσεως του Προδρόμου. Εκεί θα προσκυνήσουμε και τον τάφο του. Δείπνο και διανυκτέρευση.

Σάββατο         11/05/19        ΒΗΘΛΕΕΜ - ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ

   Πρωινό, Θα ξεκινήσουμε από το Ναό της Αναστάσεως στην Αποκαθήλωση, στον Τάφο του Κυρίου, στον φρικτό Γολγοθά, στον τόπο ευρέσεως του Τιμίου Σταυρού. Εξερχόμενοι από τον Πανίερο Ναό της Αναστάσεως θα προσκυνήσουμε το ¨μη μου άπτου¨ όπου εμφανίστηκε ο Κύριος στη Μαρία τη Μαγδαληνή και το παρεκκλήσιο του Αγίου Ιακώβου. στη Ρωσική Μονή του Αγίου Αλεξάνδρου Νέφσκυ, όπου διασώζεται η πύλη από την οποία εξήλθε ο Κύριος πορευόμενος προς το Γολγοθά. Συνεχίζουμε το προσκύνημά μας κατεβαίνοντας την οδό του Μαρτυρίου επισκεπτόμενοι το Πραιτώριο, την Προβατική Κολυμβήθρα, την Ι. Μ. Αγ.Άννης και τη Φυλακή του Απ.Πέτρου. Εξερχόμενοι του τείχους προσκυνούμε τον τόπο μαρτυρίου του Πρωτομάρτυρος Στεφάνου και καταλήγουμε στη Γεσθημανή, όπου ο Τάφος της Θεοτόκου. Μετάβαση στον κήπο της Αγωνίας. Δείπνο, Α            ΓΡΥΠΝΙΑ στον Πανάγιο Τάφο και διανυκτέρευση.

Κυριακή           12/05/19        ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ - ΙΕΡΙΧΩ - ΒΗΘΑΝΙΑ - ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ

   Πρωινό Αναχώρηση για την Ιεριχώ. Ανάβαση στην Ι. Μ. του Αγίου Γεωργίου του Χοζεβίτη, ανάβαση στην Ι.Μ.Σαρανταρίου (Όρος των Πειρασμών). Μετάβαση στα ύδατα του Πρ.Ελισσαίου, προσκύνηση στην Ι. Μ. του Πρ.Ελισσαίου, όπου βρίσκεται και η Συκομορέα που ανέβηκε ο Ζακχαίος, στον τόπο της Βαπτίσεως του Κυρίου στον Ιορδάνη, όπου θα τελέσουμε Αγιασμό, και στην Ι. Μ. του Αγ.Γερασίμου του Ιορδανίτου. Επιστρέφοντας θα κατευθυνθούμε στη Βηθανία, όπου είναι ο τάφος τού Αγ.Λαζάρου και η Ι. Μ. Μάρθας και Μαρίας. Επιστροφή στα Ιεροσόλυμα στο σημείο Αναλήψεως του Κυρίου αφού προηγουμένως επισκεφθούμε το μοναστήρι της Μικρής Γαλιλαίας και την Βηθσφαγή Δείπνο και διανυκτέρευση.

Δευτέρα           13/05/19       ΒΗΘΛΕΕΜ – ΠΕΡΙΧΩΡΑ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ

   Θα ξεναγηθούμε στην Βηθλεέμ όπου γεννήθηκε ο Χριστός, το Σπήλαιο των σφαγιασθέντων από τον Ηρώδη 14.000 Νηπίων. Θα επισκεφθούμε επίσης το Προσκύνημα των Ποιμένων, <Δόξα εν Υψίστοις>. Ακολουθεί στον Αγ.Θεοδοσιο τον Κοινοβιάρχη, ιδρυτή της κοινοβιακής ζωής. Στο υπόγειο, δίπλα στο Ναό υπάρχουν οι τάφοι του Αγ.Θεοδοσίου, της Αγ.Ευλογίας, της Αγ.Σοφίας, μητέρας του Αγ.Σάββα του Ηγιασμένου, της Αγ.Θεοδότης μητέρας των Αγ.Αναργύρων Κοσμά και Δαμιανού, της Αγ.Μαρίας, μητέρας των Αγ.Αρκαδίου και Ιωάννου. Ακολουθεί προσκύνημα στην Ι.Μ του Αγ.Σάββα του Ηγιασμένου, στην έρημο της Ιουδαίας και στην Ι.Μ του Πρ.Ηλία. Μετάβαση στο Καταμόνας, όπου βρίσκεται ο τάφος του Αγ.Συμεών του Θεοδόχου, την Μονή του Τιμίου Σταυρού. Απόγευμα ελεύθερο, δείπνο και διανυκτέρευση.

Τρίτη          14/05/19             ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ - ΤΙΒΕΡΙΑΔΑ – ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ - ΤΕΛ ΑΒΙΒ - ΑΘΗΝΑ

   Πρωινό Αναχώρηση με τα πράγματά μας από το Ξενοδοχείο για Τιβεριάδα. Θα επισκεφθούμε το Θαβώριο Ορος, στην κορυφή του οποίου έγινε η Μεταμόρφωση του Κυρίου. Στη συνέχεια θα κατευθυνθούμε στη Ναζαρέτ, στο Ναό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, όπου η Παρθένος έλαβε το αγγελικό μήνυμα. Επόμενο προσκύνημα μας η Κανά της Γαλιλαίας, στο πρώτο θαύμα του Κυρίου και αμέσως μετά στη λίμνη της Τιβεριάδος, όπου θα επισκεφθούμε την Ι.Μ. Αγ.Αποστόλων στην Καπερναούμ, την πόλη που τελέστηκαν τα περισσότερα των θαυμάτων του Κυρίου. και επιστρέφοντας θα προσκυνήσουμε στην Ι.Μ. Αγίων Αποστόλων της Τιβεριάδος που έχει εκεί που κάλεσε τους μαθητές Του στο Αποστολικό Αξίωμα. Επιστροφή στο ξενοδοχείο, δείπνο και διανυκτέρευση. Μεταφορά το απόγευμα στο αεροδρόμιο Ben Gourion του Τελ Αβίβ και πτήση επιστροφής για Αθήνα γύρω στις 10.00 το βράδυ.

Πτήσεις:

Παρασκευη     10/05/19     ΑΖ 823G          ΑΘΗΝΑ - ΤΕΛ ΑΒΙΒ          06:20

Τετάρτη        14/05/19     ΑΖ 822G         ΤΕΛ ΑΒΙΒ - ΑΘΗΝΑ        19:55

Τιμή:

Τιμή κατ’ άτομο σε δίκλινο / τρίκλινο δωμάτιο             600 Ευρώ

           

            Επιβάρυνση μονόκλινου                                               150 Ευρώ

Περιλαμβάνονται:

  • Αεροπορικό εισιτήριο Αθήνα - Τελ Αβίβ / Τελ Αβίβ - Αθήνα με την ΑLITALIA (συμπεριλαμβάνονται οι φόροι αεροδρομίων).
  • Όλες οι μετακινήσεις με πούλμαν εντός Ισραήλ.
  • 05 Διανυκτερεύσεις στη Βηθλεέμ σε 4* Ξενοδοχείο με ημιδιατροφή.
  • Ανάβαση με ταξί στο Θαβώριο Όρος.
  • Τέλη στάθμευσης του πούλμαν στη Βηθλεέμ.
  • Έμπειρος πολύγλωσσος συνοδός.
  • Ομαδική ταξιδιωτική ασφάλιση

Δεν περιλαμβάνονται:

  • Έξοδα προσωπικής φύσης (τηλέφωνα κ.λ.π.)
  • Ποτά, μεταλλικά νερά, αναψυκτικά.
  • Μετάβαση με ταξί στον Άγιο Σάββα 10 ευρώ.
  • Φιλοδωρήματα(10ευρω) για ολο το ταξιδι,  ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΚΑΤΑ ΑΤΟΜΟ.

ΠΡΟΣΟΧΗ

  • Η ως άνω τιμή βασίζεται στην ελάχιστη συμμετοχή των 20 ατόμων. Σε περίπτωση μικρότερης συμμετοχής, διατηρούμε το δικαίωμα να προσαυξήσουμε το κόστος του πακέτου ή να ακυρώσουμε την εκδρομή.
  • Για την έκδοση της Βίζας τα διάβατηριά σας πρέπει να έχουν ισχύ τουλάχιστον για 6 μήνες. Χρειάζεται φωτοτυπία του διαβατηρίου με την εγγραφή.
  • Τα τρίκλινα δωμάτια είναι δίκλινα με την προσθήκη τρίτου πτυσσόμενου κρεβατιού και καλό θα είναι να μην επιλέγονται από τρείς ενήλικες.
  • Η ροή του προγράμματος ενδέχεται να τροποποιηθεί μόνο σε περίπτωση δυσχερειών που μπορούν να προκληθούν από απρόβλεπτα γεγονότα όπως δυσμενείς καιρικές συνθήκες, απεργίες ή άλλες καταστάσεις ανωτέρας βίας.
  • Οι ανωτέρω τιμές έχουν υπολογισθεί σύμφωνα με τις τρέχουσες τιμές των ανωτέρω υπηρεσιών που ισχύουν την 19η/12/18 και υπόκεινται σε αλλαγή, μόνο σε περίπτωση αύξησης του αεροπορικού ναύλου ή αλλαγής ισοτιμίας ξένου νομίσματος ή οποιασδήποτε ανατροπής των αρχικών κοστολογικών δεδομένων και αυτό δεν αποτελεί αιτία για την ακύρωση της εκδρομής χωρίς τις σχετικές επιβαρύνσεις.

Όροι Συμμετοχής και Τρόπος πληρωμής:

  • Δήλωση συμμετοχής γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν πληρωμής προκαταβολής 200 € και φωτοτυπία του διαβατηρίου.
  • Δηλώσεις συμμετοχής στο διάστημα των τελευταίων 15 ημερών πριν την αναχώρηση πρέπει να συνοδεύονται με εξόφληση του συνολικού ποσού της εκδρομής.
  • Η εξόφληση της εκδρομής πρέπει να γίνεται το αργότερο 1 μήνα πριν την αναχώρηση.
  • Σε περίπτωση που επιθυμείτε να πληρώσετε μέρος ή ολόκληρο το ποσό της εκδρομής με πιστωτική κάρτα, πρέπει να έχετε υπ’ όψιν σας ότι θα προσαυξηθεί η αναγραφόμενη χρέωση κατά 3%. Δεκτές γίνονται όλες οι πιστωτικές κάρτες.

Ακύρωση συμμετοχής όταν έχει προηγηθεί εγγραφή, επιφέρει τις ακόλουθες κυρώσεις:

α) ακύρωση 31 ημέρες πριν την αναχώρηση         Χωρίς ακυρωτικά

β) ακύρωση στο διάστημα 30 - 16 ημερών            30 % του συνόλου

γ) ακύρωση στο διάστημα 15 - 8 ημερών 50 % του συνόλου

δ) ακύρωση στο διάστημα 7 - 0 ημερών     100 % του συνόλου

Δηλώσεις συμμετοχής και πληροφορίες στον π. Αντώνιο Χρήστου (6936312626) και στις κυρίες του Φιλοπτώχου Ταμείου κ. Σταματική Γεωργαντά και κ. Μαρία Γκάνου, στα τηλέφωνα και στο email του Ιερού Ναού.